Een teletolk met headset

Meldpunt van Ieder(in) bereikbaar voor doven en slechthorenden via Teletolk

Het Meldpunt van Ieder(in) is nu bereikbaar via Teletolk. Met deze dienst kunnen doven, slechthorenden en mensen met een spraakbeperking bellen in Nederlandse Gebarentaal of tekst. Dit alles dankzij de inzet van gebarentolken en tekstbemiddelaars.

Over het Meldpunt van Ieder(in)

Heb je problemen bij het aanvragen van voorzieningen voor thuis, op school of op het werk? Of heb je andere problemen die te maken hebben met je beperking? Dan kun je deze doorgeven aan het Meldpunt van Ieder(in). Deze meldingen worden gebruikt voor de belangenbehartiging voor mensen met een beperking.

De medewerkers van het Meldpunt helpen je niet zelf met een oplossing, maar kunnen je wel doorverwijzen en de juiste informatie geven.

Ga naar het Meldpunt van Ieder(in).

Hoe werkt Teletolk?

Met één druk op de knop op de Meldpunt-pagina van Ieder(in) komt de gebruiker op het belportaal van Teletolk. Daar kan die kiezen tussen communiceren in Nederlandse Gebarentaal of in tekst. De gebarentolk of tekstbemiddelaar vertaalt het gesprek van gebaren of tekst naar gesproken Nederlands en terug. Zo kan een doof of slechthorend persoon zonder moeite, en zonder extra kosten, bellen met het Meldpunt. Wel zo toegankelijk!

Ga direct naar Teletolk – Meldpunt Ieder(in).

Bron: Iederin.nl – 1 mei 2025